reklama

Bublanina

Ako som písal naposledy, prioritne som si blog založil pre písanie básničiek a ich propagovanie. A keďže máme víkend, rozhodol som sa ho trošku osladiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už končí čas obeda,
no jedlo ti spať nedá?
Dostal si na niečo sladké slinu?
Upeč si jemnú bublaninu.

Čo ti treba je pár vajec,
múka, cukor, mlieka za kapec.
Do cesta sa olej dodá
zíde sa aj bikarbóna sóda.

Do misky daj cukor, olej,
vajcia s mliekom do nej dolej.
Pridaj aj kypriaci prášok,
vďaka sóde chytí cesto šok.

Zaraz ťa ale prejde smiech,
cesto musíš vyliať na plech.
Pomaly, nech nespravíš škodu,
nemusíš pridávať vodu.

Koláč môže mať mnoho podôb,
čerstvým ovocím ho ozdob.
Višňami či marhuľami,
nič neskazíš malinami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz môžeš začať piecť.
 Cesto totiž nemá tiecť.
Polhodina aj pár minút,
malo by rýchlo uplynúť.

Keď je bublanina hotová,
chladnúť jej dlho netrvá.
Hotový je dezert múčny,
budeš však z neho kus tučný.

Filip Pančík

Filip Pančík

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som krásny, múdry a skromný. Hlavne skromný! Taktiež som obyčajný ľudský kritik všetkého, čo mu padne do oka. Chlap so záľubou vo varení, jedení a písaní detských básničiek. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu